niedziela, listopada 04, 2007

Worek Ukrycia +20

Wyjątkowo pozwolę sobie podać odnośnik do aukcji, bo wyjątkowo zgrabna.

Na tej aukcji macie niepowtarzalną możliwość kupienia Magicznego Wora Ukrycia +20. Wór ten jest absolutnie niezbędnym atrybutem każdego sprzedającego!

Jesli chcesz sprzedać futro nie musisz juz zakrywać twarzy jednorazową reklamówką, która niedostatecznie ukryje twoją twarz.
Używanie takich tanich półśrodków może spowodować iz zostaniesz zdemaskowany/a i publicznie obnazony na pewnym strasznym serwisie.org ;)

Reklamówka jednorazówka nie nadaje sie do tak profesjonalnych zastosowań! Do tego potrzebujesz mojego Wora Ukrycia +20 !

Wór ten gwarantuje absolutna anonimowość w sieci, szczególnie przydatny na czatach z kamerkami, lub kiedy chcesz wykonać sobie zdjęcie kontrowersyjnej treści (np. podczas zbliżającego się głosowania).

Nie jest to oczywiście jakiśtam zwykły wór, ten ma modyfikator +20 do ukrywania twarzy. Nie daj sie oszukać i nie inwestuj w hipermarketowe jednorazówki! Przez mój Wór Ukrycia +20 nie przebije się żadne światło! Nikt nie zobaczy twej twarzy.

Ponieważ ten artefakt magiczny jest absolutnie profesjonalny, nalezy wiedzieć ze nieodpowiednie uzywanie moze doprowadzic do śmierci!
Dlatego tez Wora nie należy używać:
- w celu ukrycia twarzy przed fotoradarami
- w celu ukrycia twarzy podczas poruszania sie jakiegokolwiek.
- w celu zapewnienia sobie anonimowości na basenie
- w celu ukrycia swego prawdziwego ja na komisji wojskowej
- absolutnie nalezy unikać Wora na sen, poniweaż grozi to śmiercią.
- i najwazniejsze - Wora Ukrycia nie można używać do trenowania reflexu Jedi, jest to Czarny Wór więc mozesz zostać skuszony przez Ciemna stronę Mocy, a wtedy cała galaktyka moze sie wywrócić do góry nogami...

Jak widzisz, Wór Ukrycia +20 to nie żart! to potężny artefakt! Czyż nie warto mieć taka moc i potęge na głowie?

Gdyby Michale Jackson o tym wiedział nie musiałby przechodzić tylu bolesnych operacji! Zeby byc nierozpoznanym wystarczyło kupic Wór Ukrycia +20 i tadaaam ile kasy zostaje w kieszeni?!

Łap okazję póki konkurencja nie zwinie ci tego magicznego artefaktu! ;)

Jeśli nie pamiętasz aukcji futra - tędy.
Podesłał Andrzej.

12 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Oho, zodiacKiller wrócił, kryjcie się.

Anonimowy pisze...

na pierwszym zdjęciu wygląda jak członek Ku Klux Klanu w niewałaściwym kolorze ;-)

Anonimowy pisze...

Dodam, że inne grożące śmiercią użycie Magicznego Wora to wąchanie z niego kleju. W ten sposób można się zabić nawet zwykłą reklamówką i niejeden nieszczęsny młodociany desperat opuścił już w ten sposób ten świat...

Anonimowy pisze...

Emu, Ty naprawdę masz jakieś straszliwe traumy. Musisz je odreagowywać na blogach?

Anonimowy pisze...

Że co? Tym razem ja w ogóle nie napisałam nic osobistego ani nic, co miałoby w zamierzeniu ton żalenia się. A że problem jednak dość ponury, to nie mogłam całkowicie pójść w stronę stylu ironicznego.

Anonimowy pisze...

heheh ;) Emu to najlepszy komentator na każdym z tego typu blogów. Nazywaj to sobie jak chcesz, ale ja lubię się pośmiać ;)

Anonimowy pisze...

Ale to tylko Ty widzisz tutaj jakiś problem. Jak się pojawi zdjęcie noża, to będziesz opowiadać o samobójstwach? A nie daj Panie, pistolet...

Anonimowy pisze...

Bożesz Ty mój, napisałam na temat... pojawił się fragment o niebezpieczeństwach używania Wora niezgodnie z przeznaczeniem, to dodałam uwagę o innym zagrożeniu...
PS. Jestem komentatorKĄ, a nie komentatorem. I mam nadzieję, że jednakowoż nie śmiejecie się ze mnie, tylko z moich komentarzy. Wiem, że prowadzę nietypowy tryb życia - no i co w tym śmiesznego???????

Anonimowy pisze...

ja oczywiście śmieję się z komentarzy :P pod warunkiem, że śmieszne są:)

Anonimowy pisze...

Można podesłać coś wybitnie pięknego z serwisu Świstak? :>

Anonimowy pisze...

skądkolwiek! ja kiedyś podesłałam z dwukropka czy gumtree piękne ogłoszenie z masą błędów. poooszło! (na blog ortograficzno-gramatyczny)

Anonimowy pisze...

10/10

To jest genialne. Uwielbiam twoje poczucie humoru :)
Na pohybel smutasom bez poczucia humoru !!!