poniedziałek, kwietnia 09, 2007

Czujny i dziamgaty

"Ratlerek-Krycie.Czarny podpalany (waga 1,20 kg) pokryje suczki w swojej rasie ( i podobnej ) Duży temperament-czujny i dziamgaty.Jest już doświadzczonym rozpłodnikiem-każdą pokryje nawet trudną.Panienka może pozostać na noc."
Mam nadzieję, że pod "podobną rasę" nie podchodzą nogi pana na zdjęciu.

Podesłała Joanna.

10 komentarzy:

Chyna pisze...

Fajnie, spoko... A ten różowy sandałek po lewej to też... ten tego?

Nie nie, dziwne myśli.

Anonimowy pisze...

RZEŹNIA:))))

r_c pisze...

Może jestem jakaś niedouczona, ale... co to znaczy dziamgaty? XD

LeeLee pisze...

Dziamgaty to chyba taki, co dużo szczeka :).

Emu pisze...

A te straszne ratlerki z tego słyną, uj...

Anonimowy pisze...

;D jestem lekarzem weterynarii juz pare dobrych lat po studiach, zajmuje sie rożnymi hodowlami psów ale nigdy nie słyszałesm okreslenia dziamgaty w stosunku do psa... mogł bym dostac linka do tej aukcji??? chcial bym zapytac sie własciciela co chcial przez to przekazac ;D człowiek uczy sie całe życie ;D gratuluje bloga :D i życze dalszych sukcesow na allegro ;D:D:D:D Pan Doctor ;P

Anonimowy pisze...

to brzmialo jak ogloszenie agencji towarzyskiej... sutenerstwo po prostu i prostytucja.

Pandorka pisze...

mnie się najbardziej podoba ten "ratlerek" w prawym górnym rogu

Anonimowy pisze...

Nogi są najbardziej przerażające...tak jakoś leży gościu niepokojąco...może go ratlerek zmęczył?:/

Anonimowy pisze...

Jak już nie mieli innego zdjęcia to by mogli przynajmniej te okropne, czarne majty wyciąć :/ bleeee
Co im nie pozwoliło przyciąć trochę zdjęcia od góry?