poniedziałek, kwietnia 16, 2007

Bo to co nas podnieca...

... to czasem też jest seks. Nie wiem, jaki był efekt handlowy zamieszczenia tych zdjęć na aukcjach, ale na pewno odwiedzający panowie mieli pewien zysk wzrokowy.
W niektórych przypadkach nie dziwi mnie, że panie zdecydowały się na sprzedaż prezentowanej odzieży.
"Można nosić sexy samą, lub pod nią coś ubrać, ale czy na randkę warto coś ubierać pod spód ;)"


Ktoś całkiem dobrą kobietę na śmietnik wyrzucił...

"Synu, patrz, to jest dupa i nie daj sobie wmówić że to coś innego." (Andrzej Mleczko)

"Na letnich dyskotekach bedziesz królowa wieczoru.Raczej na korpuletniejszą dziewczynę,rozmiar L ale może też być XL materiał naciągliwy."





Tadam!

Do odcinka przyczyniły się: Marcycha, Anusiax, Aneta, Marta, yoolcia, Tib, Neska, Kamila.

8 komentarzy:

kura z biura pisze...

Jedna z pań to chyba z "Nocy żywych trupów" się urwała...

Anonimowy pisze...

Znowu się powtórzę - o, masakra...

Snilo_mi_sie_ze pisze...

O matko!
Jak żem spojrzała na tą w czerni, trzecia od dołu, to żem dostała mdłości.

Co to jest?!

Anonimowy pisze...

Ja za to dostałam mdłości na widok tej osobniczki o rozmiarach szafy gdańskiej, ale za to w siatkowej mini...Królowa nocy...to chyba noc Walpurgii.

Anonimowy pisze...

zdjęcia dzielimy na fajne lub chujowe.

Anonimowy pisze...

czarne wlosy czerwone prześwitujące to majstersztyk

Anonimowy pisze...

nie królową wieczoru ale dziwką napewno...

Anonimowy pisze...

Zysk wzrokowy? Fotki, z których miałem zysk wzrokowy mogę policzyć na palcach jednej ręki (konkretnie, to na jednym palcu, ale nie powiem którym)