niedziela, stycznia 07, 2007

Kobieta Z Klasą (1)

[Dzisiaj wyjątkowo na obu blogach - kobieta-orkiestra. Piękna, seksowna i elokwentna. Oczywiście wszystko w stanie Bardzo Dobrym. Jak stwierdziła znajoma - wygląda na to, że ktoś się włamał do kosza z odzieżą dla PCK. Kobietę z Klasą zauważyła Aleksandra (masz na sumieniu kilka osób, które po pokazaniu zdjęć zawiesiły się bądź zaczęły pokazywać ogólne oznaki słabości fizyczno-psychicznej).]

Kobieta Z Klasą nie ma problemu z mężczyznami, bo przede wszystkim ładnie pachnie. Czym?

"POLECAM POZOSTAŁOSC <moze ze 4-5ml>wody LURE FEROMONY!!!BARDZO MOCNE ORGINALNE PERFUMY w orginalnej butelce +woreczek w ktorym zapakowane były perfumy <tym zapachem uwiedziesz swojego i nie tylko:)faceta!>koszt 30ml..w sklepie sex shop to ok 180zł mnie pozostała resztka a zaczęłam uzywac inny zxapach POLECAM WARTO!!!bez minimalnej DRODZY PANSTWO!!!!JA NIE PROWADZE SEX SHOPU!!!KIEDYS DOSTAŁAM TĄ SEXI WYJĄTKOWĄ WODĘ została mi odrobinka moze jakas pani sie skusi by wyprobowac za niewielką kwotę przy okazji licytacji innych rzeczy!!!"

Especially for Indeterminacy - lady is very glad to offer you these special feromon perfumes, which can help any lady getting on with her (on not her) husband...

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

czy ktoś zauważył napis "For HIM"??? ja się chyba nie znam, ale "him" to "on" :) czyż nie???

Anonimowy pisze...

To samo mnie zastanowiło...czy to są "dla niego", czy "na niego" te feromony...ciężka sprawa...jak "dla niego", to nie dziwię się, że babeczka sprzedawała:)

Anonimowy pisze...

buahaha to są męskie feromony. Czyli już wiemy kobieto z klasą! Jesteś mężczyzną przebranym i nawet pokazywanie się w bieliźnie tego nie zmieni,btw.zakładasz rajty pod gacie żeby ukryć siooosiaka!